Tjoho Lollo!

I lördags föll jag nästan i chok!
Joel är mitt vittne på detta det är något jag aldrig har upplevt innan. Mamma stod i haleen som jag hade städart och det var typ klinskt rent, och prydligt. Precis som mamma gillar det och så säger hon:
-Vad rent och tråkigt det ser ut här, det är för rent det ser inte levande ut. Hon tyckte att det var för rent för att det såg ut som att ingen bodde där! Helskumt. Jag sa det till pappa också och även han blev förvånad! 
Sen  har mamma tänkt att jag och hon ska städa ut hela badrummet där uppe, kul och sen hade hon tänkt att sanera ditt rum säger hon. Haha :P  

Kommentarer
Postat av: MissIL

Va ar hon sjuk, hahaha jag tror de e dags for henne att aka in nagonstans ;) hehe saner mitt rum fran vad?? ok jag vet att jag har en ol dar inne som statt sedan april....a slang inte min cidser i kylen fran 2005!!

2010-10-11 @ 11:25:39
Postat av: Helen

Haha vad bra då vet vi att du har röda tånaglar! Å jag hoppas jag kan komma och bada med er på bondi eller kansek i barriär revet?

2010-10-11 @ 14:48:42
URL: http://halsalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0