Hejje :)

Idag har jag använt en iPad, den var helt fantastik! Vilken skärpa, vilken zoom, vilken skönhet! Vill ha! Haha. Det känns som om man sitter och pillar på en jätte stor iphone. Det hade vart coolt att ha en kamera på den. det kanske kommer på nästa?
Ipaden var väldigt användarvänlig och och skön att hålla i och använda. Den var dock lite tyngre än jag hade förväntat mig men perfekt att ha med sig i väska om man skulle behöva. jag önskade att dem fanns när jag gick på universitetet eftersom de laptops vi fick där var otympliga, stor och tunga. Undra när et kommer snygga blingbling skal till dem här, då kan vi blinga ikapp ;)

Nä nu måste jág jobba på det sista här, ser att mörkret redan lagt sig utanför förnstrer, uppiggande, verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0