Hej

Igår var jag och tränade med Joel och innan vi gick iväg lagade jag en jätte god köttfärssås, jag vart riktigt nöjd med den för jag gjorde en lite ny varant på känn. Men jag åt den inte för jag tänkte att vi äter efter vi har träat istället. Vi tränade och jag gick på någon slags trapp masin på Joels gymm, den var ganska effektiv kände jag. På trappmasiknen fanns en tv och jag hittade Ullared medan jag gick på den och fick hålla på en bra stund där eftersom jag var tvungen att se programmet när jag väl hade börjat. Det är ganska smart faktiskt. Då tänker man nästan inte på att det är jobbigt förutom att man flåsar och blir svettig.

När vi kom hem skulle vi äta, Joel kokade pasta och när den var klar la jag upp den på tallrikar och tog kötfärsås. När jag skulle gå och sätta mig och äta blev spagettin väldigt hal på något vis och gled av min tallrik (för den höll jag kvar i handen) och landade på hela vardagsrummsgolvet. Köttfärsåsen som låg på den snorhala pastan åket såklart också i golvet.
Där låg den största spya jag sett, för det såg faktiskt ut så. jaha tänkte jag ock började plocka upp pastan ifrån golvet. Jole tittade välldigt trött och besviket på mig men sa ingenting utan hjälpte mig att städa upp den och erbjöd sig lite av sin mat som den gentleman han är. 
jag hade bara tur att det inte kom mat på joels vita lurviga matta, och det är tur att han inte hunnit köpa någon matta att ha under matbordet. han kanske tänker om vad det gäller mattan nu när han såg vad jag lyckades med igår. 

Denna berättelse liknar lite den gång jag tappade ut hela mcD muggen med Cola på vardagsrummsgolvet hemma.  Det är spännande att hänga med mig man vet aldrig vad jag kan spilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0