Hej Lollo

Idag känns det lite bättre, jag har haft väldigt mycket att tänka på här på jobbet idag så det har distraherat mig och det är ju bra! Jag skulle ha gått och fikat med Ida efter jobbet idag men hon hade en inlämning imorgon som drog över tiden så hon var tvungen att plugga. Hon är faktiskt väldigt duktig som orkar ge sig på en utbildning till och när hon sa att hon skulle plugga hela kvällen kände jag mig lite lättad över att jag är klar. Man uppskattar verkligen att få vara ledig på kvällar och helgern efter man har haft ett kvälls och helgs jobb.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, jag ska i och för sig till Joel som kommer hem senare. Han är och äter mat hemma med sin mamma så jag får nog löpa med mig lite god sushi hem till honom för kylskåpet lär ju eka värre där än hemma. Sen tänkte jag om jag ändå stannar i stan kan jag prova dem där asdyra skorna i tazzelaffären i Arkaden. Jag tänkte att dem är säker obekväm så om jag provar dem och så gör dem ont så vill jag inte ha dem längre. Smart plan va! :) Men hemma hos joel vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på hans internet är sönder och jag som tänkte fixa med denna bloggen. Hur går det för dig? hur var Abu dabi? Jag är jätte nyfiken.
I passkontrollen visar kvinnorna i slöjor sina snikten då eller visar dem bara en bild i passet med någon i en burka?



/Sis

Kommentarer
Postat av: Ida

vad du är gullig helen som skriver så fint om mig. puss på dig

2010-10-06 @ 20:16:50
Postat av: Helen

Ja men du är ju duktig Ida, jag tror inte jag hade orkar ge mig på en treårig utbildningen igen. Du har en vilja av stål! :)

2010-10-06 @ 21:25:52
URL: http://halsalollo.blogg.se/
Postat av: MissIL

Du skullle bara veta, de va typ sand a oken overallt! Ett jatte konstigt flygtorn som sag ut som en ostbage. Sedan skulle vi sitta a vanta pa planet i 2 timmar...det va as kallt dom hade pa varsta ac:n sa vi satt a fros och hade inget att gora!!

2010-10-07 @ 01:27:31
Postat av: Helen

Haha! Ett ostbåge flygtorn? Nu blev jag ostbågesugen det får jag äta imrogonkväll tror jag :) coolt med sand över allt det hade jag vetalt se!

2010-10-07 @ 08:44:36
URL: http://halsalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0