Hej Lollo på fredag kommer Jacuzzin!

Ja vad har hänt på senaste tiden? Jo igår så var Joel hos frisören och färgade sitt hår, jag glömde ta en bild på det men du kan få se det på fredag för då ska jag hänga med honom. det blev en ganska cool frisyr och han fixade den faktiskt i morse, väldigt ovanligt men fint. Vet du vad? På fredag kommer jacuzzin till Halmstad :)

Nu är alla jätte sugna på att åka dit och provbada i den. Pappa funderade på att sätta upp en kamera där så inte alla grannar går dit och tjuvbadar för jag tror inte man startar den innifrån, sen kommer det även en leverans med lite fler möbler då. Jag måste åka dit och se hur det blev och bada :)

Jag Mikkis och angelica pratade i måndags om att åka dit och bada sen göra middag och sen gå ut, att testa gå ut i en lite håla på hösten. Spännande saker det hände rhär hemma eller hur!? Hur tror du det kommer bli och hur kommer det se ut?

/Sis




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad ska sune göra om han ser någon på videon sen om ni har en kamera? folk kanske inte låter bli att bada för det..

2010-10-13 @ 16:40:04
Postat av: MissIL

AAh de later ju jatte harligt, jag vill ocka vara med!

2010-10-15 @ 04:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0