Hej Lollo, idag ska jag nog boka biljetter!

Woho! Idag är en underbar dag! Jag frågade min chef om jag fick ledigt 3 veckor i januari för att få åka oh hälsa på dig. Jag visste inte riktigt vilken chef jag skulle fråga, han som är chef för min avdelning eller chefen för hela repab. Så jag frågade chefen för repab. Han tyckte allt att jag skulle åka och hälsa på så nu har jag fått ledigt, nu gäller det bara att hitta biljetter igen. När jag gick in igår och skulle hitta dem billiga för 9 995:- så kostade det istället 12 781:-! Det har gått upp med 2500 kr på en dag så nu känns det att jag måste boksa snart om det ska hålla på såhär. Helst idag tror jag. Lollo jag kommer till er i januari!! Jag är så glad!!

Sen fick jag reda på en till sak när jag var där och pratade med min chef. Jag frågade om jag fick stanna kvar här efter min trainee period och det sa han att det ska dem se till att jag får. Frågan var bara vart dem ville placera mig och vad jag vill göra här i framtiden. Det är ju jätte bra! då kommer jag bli super vuxen känns det som :)


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

WOW Hellen! Kul x 2! Både med resan och jobbet! Lollo: statusen här hemma är att Hellen till veckan ska packa upp alla våra lådor från flytten så hon kanske inte kan komma och hälsa på i Januari, beror på om hon är färdig ;) Hoppas du mår bra! Kram till er båda

2010-10-14 @ 10:44:07
Postat av: Mikaela

Finns bara en sak att säga: WOHO!!! :)

2010-10-14 @ 11:29:53
Postat av: MissIL



Hehehe kul Malin ;)



Wowowow jatte roligt super happy :D

2010-10-15 @ 05:00:26
Postat av: Helen

Haha, är det sååå många kartonger? Ja igår firade jag med en spinning, nä men jag tänkte fira idag med middag och bio!

2010-10-15 @ 08:31:03
Postat av: Tina

Ga till en resebyra, de kan ibland fa till jattebra priser at en! Vi kopte vara pa Big Travel pa drottninggatan

2010-10-21 @ 11:58:39
URL: http://augustanaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0