Hej Lollo

Nu har vi fredag här i Göteborg jag vet inte men jag tror att du har fredag kväll nu så vad hittar du på? Jag hade också velat ha fredag kväll nu :P
Igår var jag på värsta tjejkvällen! Jag var och hälsade på kusin vitamin och lilltösen. Hon har redan blivit lite större och rundare om höfterna, hon är jätte söt!! Jag fick se Malins nya hus också det kommer bli jätte bra och huset var jätte mysigt. Det var värsta stormen inatt med regn och blåst, massa träd som blåst ner och så men nu ser det ut att ha lugnat ner sig. Hihi Malin är inte riktigt van vid att bo i hus för hon verkade lite nervös över att det knakade i huset. Men så blåste det riktigt mycket också!

Hmm vad ska jag hitta på i helgen då? Jag vet inte riktigt den blir nu lugna för ingen är hemma. Du är på fel sida av jorden, eller så här års är det nog jag som är på fel sida av jorden. Mili är i Växjö, Klara hon är ju i Lonodon, Ida hon är svår att få tag på för hon jobbar och pluggar en massa och Mikkis har åkt iväg till Stockholm. Jag tror jag får skaffa mig fler vänner, inte ersätta min bästa men bara några fler. Jag har ju Sara och Karin också, ja och Ica gänget dem jobbar bara på helgerna ;) 
Jag får hoppas på att Joel inte har tröttnat på mig nu under veckan när jag kastat pasta i hans vardagsrum och stökat ner i hans lägenhet.  



/Sis


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nä du kan inte byta ut mig efter att jag bara varit borta en natt från gbg! Så håll fast vid att skaffa fler men byta ut är inte ok! :)

2010-10-22 @ 16:57:03
Postat av: Helen

Haha o nej! Byta ut skulle aldrig fungera! Hur hade jag klarat mig utan er!! :)

2010-10-24 @ 11:35:37
Postat av: MissIL

Jag vill ocksa kolla malins a johans a lill tjejens nya hus ju! Hoppas dom bor kvar sen. Sa du ska borja hanga p ica igen?

2010-10-25 @ 08:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0