Hej Lollo

Nu sitter jag här och kollar in flygbiljetter till Australien detta är det billigaste hittills.

Fast då är det ifråns Sthlm så jag hoppas inte Stockholmarna läser min blogg och tar slut på biljetterna. Hmm...jag är väldigt avundsjuk på er Fiji resa jag kollade lite bilder och det ser ju helt underbart ut! Idag ska jag hem till Joel efter jobbet. Jag tog med honom på spinning puls intervall i fredags och nu ska jag följa med honom till gymmet jag vet inte vad han ska utsätta mig för jobbiga saker i hämningssyfte!

Nu har du vart borta en vacka redan! Det är fortfarande tomt hemma men nu börjar jag vänja mig vid tanken att det kommer vara så ett tag.

/Sis

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Om du kan vara ledig så tycker jag du ska åka, inte ofta en sån chans dyker upp :)

2010-10-12 @ 13:24:49
Postat av: MissIL

Mm men vi vet inte om de blir nagot fiji, de lat ganska dyrt tillslut. Men 9000 ar ju ingenting typ :) Men jag horde att mop skaffat nya datorer, da kan de borja blogga ;)

2010-10-13 @ 10:43:52
Postat av: Helen

Haha ja dem har köpt likadan fast i olkia färger såklar. Mamma sa att hennes absolut inte var så stor som din, men det är den :) Jag har inte testat dem än men dem blir nog bra. Kollade biljetter idag då kostar dem 12.000 samma dagar. sjukt!

2010-10-13 @ 13:41:54
URL: http://halsalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0