Hej Lollo

Som du vet så samlar jag ju på snygga påsar som jag har fått under mina otaliga shoppingrundor. Jag fick precis ett mail av en kollega med bilder på jätte snygga påsar. Känner att jag måste utöka min samling nu!


Denna påsen lär ju mamma gilla som alltid har kört Golf!

  

Denna känns faktiskt lite taskig emot gubben!



Haha, förlåt alla djurvänner med det är faktiskt hysteriskt kul!



Något som får killar att gå och shoppa?



En pickadoll påse!




Eller varför inte en snusk påse? Jag tror Mikkis kommer komma hem med en sådan ifrån Sthlm imorgon!




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, nä någon sådan har jag inte fått m mig hem., jag undrar I vilka affärer man får tag på dem?

2010-10-09 @ 11:34:18
Postat av: Helen

Haha, va? fick du inte? Det trodde ju jag att du skulle ha med dig :)

2010-10-09 @ 16:58:54
URL: http://halsalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0