Häsla Lollo!

Jaha, då var det måndag morgon igen, jag tycker alltid att måndag har en förmåga att infinna sig oftare än de övriga dagarna i veckan. Förutom tisdagar då kanske. Idag var jag på jobbet ridigt, runt 07.20 för att förbereda mig inför ett möte.
Som vanligt har jag mycket för mig på helgen så jag glömde blogga, så vad har jag gjort?
I fredags var jag på Linné och åt middag och då tröffade jag en gammal klasskompis från lågstadiet, trevligt. Sedan såg jag Wallstreet på bio. Den var faktiskt bra trots att det var en uppföljare, tyckte jag, men den slutade lite mysitisk och ologiskt. Jag ska inte avslöja mer om du ska se den.

I lördags var jag på stan med Emilia och Mikaela som provade mössor. Nu glömde jag kameran men jag kan lägga upp två bilder ikväll dem var jätte söta! Eller ja frågar Mikkis om hennes bild är godkänd först tror jag, det blir nog bäst. Sedan på kvällen belv det lite utan en spontanförfest hos Joel och jag fick städa hans lägenhet medan han var och spelade badminton. Jag är för snäll!
Först så gick jag och Mikkis till Lounge för att träffa två av hennes vänner och det var riktigt mycket folk där och dj:n på övervåningen var grym! där stannade jag ett tag sedan gick jag vidare till Excet där Joel och hans vänner hade fått stå i typ tre kvart. Men jag orkade inte det så jag gick och ställde mig i vip kön och gick bara in utan att säga något. Fungerade jättebra :) Men det var jätte trångt där inne också men det var kul.

Igår var jag på en visning på en lägenhet i Linné den var jättefin men väldigt svårmöblerad och bara på 37 kvm. så jag vet inte riktigt det klickade inte så bra där så jag är nog inte med i budgivningen men jag vill veta vad den går för. Sedan köpte jag faktiskt en kebabrulle som jag åt lite av till lunch.
igårkväll hade vi söndagsmidda hos Mili det var jätte mysigt. Speciellt nu när mor och far åkt till norrland och man inte får någon sändagsmiddag hemma. Mili hade gjort en jättegod frläskifle gryta med svamp i och ungsbakadepotatiser i timjan! Mums!
Sen när jag kom hem till Joel igen, för jag bor där nu tills på torsdag, så hade han ätit upp min kebabrulle! jag vart jätte sur! Man frågar väll först? Han är precis som du Lollo, äter upp dem goda sakerna jag köper som man ser fram emot att få knapra i sig, och ja du vet att jag brukar bli sur då. Haha det låter som om jag är ett matmonster, men det kanske jag är ;)

/Sis

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är tveksamt om det är ok att du lägger upp bilden, har ju en tendens att inte gilla bilder och inte heller mig sj i mössa :P

2010-10-18 @ 11:29:47
Postat av: lovisa

Gillar du makeup? gratis presentkort?

Blev nyligen medlem på en sida där man samlar poäng genom att bla. besöka hemsidor. då man samlat tillräckligt mkt får man ett presentkort från ex kicks hemskickat, HELT GRATIS! vill du också bli medlem?



KLicka här: http://www.gratismakeup.se/?r=246371

:)

2010-10-18 @ 11:50:34
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: MissIL

Shit vilken mega helg, vem var en gammal klasskompis? Var provade du I paden?? Jag, Tina och Jane va pa after work i fredags, eller ja Jane hade jobbat iaf ;)

2010-10-19 @ 07:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0