Hälsa Lollo

Hej Lollo,

Jag tänkte starta en blogg och berätta om allt som händer här hemma så att du inte känner att du missar någonting. Idag har vart en jobbig dag eftersom jag har vetat att jag inte kommer få se dig på så länge och det känns så tråkigt. Mamma och pappa kom och hämtade mig på jobbet efter att dem sagt hej då till dig på flygplatsen. Mamma har vart ledsen ikväll för hon tycker ju inte om när någon reser ifrån henne så jag har övertalat henne att vi ska baka bullar på bulldagen nu så hon får annat att tänka på. Det har fungerat ganska bra, för sen var det både Ullared och Hollywood fruar på tv så då tänkte hon inte på det. jag måste ju vara glad så att hon också blir glad, samma sak igår. Jag måste ju vara glad så att du inte blec ledsen och tycker det är jobbigt. jag tror dessutom att jag är lite för stolt för att andra ska få se mig gråta.

Jag fick allt bita mig i läppen på jobbet idag för det blev jobbigt ju närmare klocka slog 5 och jag visste att du åker iväg på riktigt. Så när mamma åkte till affräen för att köpa socker och pappa var på möte gick det inte att bita sig i läppen längre. Och nu när jag skulle gå och lägga mig lös det i lampan i ditt rum och det kändes så sorligt att släcka den och veta att du inte kom hem ifrån McD inatt. Nu kan jag heller inte bita mig i läppen, men det är inget jag vill att någon ska veta. Jag tänker att det är själviskt av mig att vara ledsen. Jag tycker att det är jobbigt att jag kommer sakna dig. Vem ska nu fatta dåliga skämt och avsluta mina meningar? Men jag tänker att jag ska vara glad istället, du kommer ju ha jätte roligt och det är ditt livs äventyr. Du kommer ha det super bra det vet jag. När jag tänker så är det ju onödigt att gå här och vara ledsen och tänka på mig själv.

Nu har jag en ny blogg där jag kommer uppdatera dig om allt som händer här hemma, antagliegn väldigt lite men jag sriver om det också!





/Sis

Kommentarer
Postat av: Kusin Malin

Så kul med en blogg för Lollo! Hellen - du är för söt du! Lollo - hoppas att du har det super! Kram från oss 3

2010-10-06 @ 17:24:05
Postat av: Helen

Ja nått måste jag ju ägna mig åt när det blir vinter och inget att göra här hemma, det är faktiskt lite tomt hemma nu

2010-10-06 @ 17:29:43
URL: http://halsalollo.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Å en ny helenblogg :)

Men glöm inte att hon lever, hon har bara bytt land ;)

2010-10-06 @ 20:14:08
Postat av: Helen

Haha hej, Mikkis, Jo jag vet att hon lever jag led bara av deppighet och ensamhet när jag skrev inlägget, här kommer komma positiva saker också :)

2010-10-06 @ 21:12:42
URL: http://halsalollo.blogg.se/
Postat av: MissIL

Jaa jag lever och har det bra har borta, lite problem med tids skillnaden bara, men de ger sig:)Du ska inte bita sa hart i lappen, kommer du inte ihag hur mamma sag ut nar hon trilla pa kajen :)

2010-10-07 @ 01:22:19
Postat av: Helen

Haha, ja det är sant det var inte så snyggt. Men nu har jag slutat att bita mig i läppen :D

2010-10-07 @ 08:45:31
URL: http://halsalollo.blogg.se/
Postat av: augustanaa

Naw men lilla Helen! Du far komma och halsa pa oss vetja!

2010-10-11 @ 11:28:00
URL: http://augustanaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0