God Morgon

Nu är det Söndag och den bästa på året eftersom vi ställer klockan så att man får en extra timma och ännu mer sovmorgon! Woho!
Igår var jag och spelade badminton med Joel och förra veckan var vi bara 5 stycken och jag var sämst, eftersom dem andra spelat varje vecka sen dem var små. så denna veckan frågade jag om Emilia ville med, och det ville hon. Fredrik var med också, samt Joels familj, och Joels väns familj. vi blev 13 stycken som spelade igår och det var jätte kul! Förutom att jag kände att min sträckning i höger skinka gjorde sig påminnd. Jag trodde den skulle vara över! Men det är jätte kul att spela tycker jag! Det får bli en ny lördagstradition!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0