Underbar dag!

Hej världen vilken underbar dag det är!

Idag kl 3 får jag nycklarna till min alldeles egna nya lägenhet! Det känns helt otroligt roligt! Jag fårinte bara chansen att få min vackra lägenhet utan även fira med Champagne i lyan :D
Tänk om det står Nilsson på dörren när man går in? Så härligt! Jag ska ta kort ikväll också så ni får se hur lägenheten ser ut.
Det ända som är tråkigt är att det kommer stå minus på kontot! Men det tänker jag inte på nu. Jag kommer klara det här galant, men jag kanske får halvera min konsumtion av skor men det gör inte så mycket eftersom jag har ett lager med snygga skor nu ;)

Woho!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

glöm inte att du har pengarna kvar de har bara omplacerats till en lägenhet :) snart kommer jag m sushin! :)

2010-11-19 @ 16:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0