Söndag kväll

Detta måste vara en av dem bästa veckorna i mitt liv! I onsdags var jag på en lägenhetsvisning, i torsdags var det budgivning och jag fick lägenheten efter en helt sjukt nervös dag. När mäklaren ringde och sa grattis till mig blev jag så glad att jag började gråta, fast efter jag la på i telefonen då ;)
I fredags var det halv jobbdag på grund av helgdag vilket är jätte lyxigt, så efter jobbet åkte jag och skrev på kontraktet på min lägenhet.
På eftermiddagen åkte jag och Joel ner till Halmstad, vi gjorde middag och badade i vår nya Jacuzzi den var sjukt cool. Den har ett litet vattenfall och lyser i olika färger då man badar när det är mörkt ute. Där satt vi och bubblade och tittade på stjärnorna, det känndes lyxigt. Du måste testa den när du kommer hem sen Lollo!

Vi hade middag med Halmstadsläktingarna på kvällen, det var roligt att träffa dem. I dag har jag passat på att åka hem till Göteborg och gått på Hem och hus mässan. Jag ska göra om köket lite i lägenheten som ser ut som 80-talet själv. Det är fräscht men ganska tråkigt, så något kul får jag hitta på med det, som byta luckor och handtag typ. På mässan hade dem utställning av massa jacuzzis som var väldigt beundrade av besökarna. Då var jag lite bratig och tänkte nöjt för mig själv att jag har tur som slipper gå och drömma om en sådan utan jag kan bara åka ner till Halmstad. Synd att det är så långt till bubbelpoolen bara jag hade kunnat sitta i den jämt tror jag.
Nu får jag sluta skriva för nu ska jag äta söndagmiddag men Mop, dem har grillat, haha, typiskt dem!

Kram från Sis!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nä du behövde bara drömma om ett lapplandhouse ;)Grillar ni i november? Galet! Det är ju vinter!!

2010-11-08 @ 19:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0