Snickare idag!

Idag kommer det snickare till mig i lägenheten och ska se över möjligheten att bygga ett loft i min sovalkov som är 195 onödiga cm när den säng alltid är minst 200 cm lång. Hur tänkte man där undrar jag? Jag hoppas att snickarna har tid att börja rätt så omgående eftersom jag vill flytta in så fort som möjligt. Det är inte jätte spännande att bo i en byggarbetsplats med brädor och byggdam igen.

Idag är det en äkta måndag känns det som, vad gör man en blöt och mörk måndag i november? Jo jag tänkte pigga upp den med ett par snygga skor idag med en rejäl klack men då blir det snö så det går inte. Tråkigt.
På tal om snygga skor så har ju Lanvin premiär imorgon på HM, eller premiär allt kommer nog vara slut på en timma. Sälv jobbar jag ju så det blir inget krig för mig i år. Jag tänkte snarare testa lyckan via Internet och Hms hemsida. Hoppas inte den går ner. Annars åker jag in efter jobbet imorgon och ser efter om det jag vill ha är kvar.

Här är platsen jag tänkte ha min säg på, sovalkoven (minus den lilla gardinen):


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag hoppas snickaren kommer på något bra så du slipper sova på golvet :P

2010-11-22 @ 16:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0