Lanvin

Ja då blev det den 23 november och det var den dagen på hösten då det utbröt ett krig på varukedjan H&M, detta år var det Lanvin som var där och gästade med sin nya kollektion och alla fashionistor i Sverige ville ta del av den. Den tjej som inte hade ett plagg eller i alla fall lagt beställning på ett plagg på Internet var inte en fashionista av äkta vara.

Det är lite så det känns faktiskt varje gång de här kollektionerna säljs. I år tyckte jag att det fanns riktigt fina saker, och jag ville ha typ allt! Men så blev det inte, jag har redan så mycket fina klänningar så det känns onödigt att lägga ut pengar på fler trotts att dem är såå fina. Jag tror att det är min inre kloka tant som talar nu.

Jag var i alla fall bänkad framför datorn på jobbet kl 8.00 i morse för att slippa kriget och hitta något snyggt att beställa hem. Det gick jätte bra jag fick med allt jag ville och gick till varukorgen och kassan på H&Ms hemsida. då gick det inte att beställa, för sidan la ner.Systemfel. Efter en halvtimma när detta var ordnat hade alla mina varor i varukorgen försvunnit och jag fick göra om beställningen, bara det att då var allt redan slut. BESVIKEN. Som systemvetare tycker jag att H&M borde vara medvetna om att användarna bombar deras sida vid dessa kollektioner och borde klara av att ta hand om beställningarna. Dåligt.
Jag och min kollega tog en tidig lunch och åkte till HM på ungsgatan kl 11, där inne fanns hela kollektionen kvar och vi vandrade in och plockade åt oss det vi ville ha. Gött.
Nu är det så bara att jag köpte tre saker, den svarta kavajen, kappan i zebramönster och ett jättefint halsband. Allt gick på 3000:-, dyrt speciellt eftersom jag ska köpa möbler och ha snickare i lägenheten nu så jag tror jag har bestämt mig för att bara behålla en grej. Kavajen går bort, den är lite stor. det står mellan halbandet och kappan. vad tycker ni? Finns det något ni vill ha?








Kram!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det var ett fint halsband du fick tag på :) nu kan jag ju förstå hur det ser ut, det var lite svårt på bilden på deras sida.

2010-11-23 @ 23:01:44
Postat av: Angelica

Vad kostade halsbandet? Är ev intresserad av det:) om du ändå ska lämna tillbaka det kanske jag kan köpa det ist:)

kappan var sjukt snygg!! Behåll!

Puss

2010-11-24 @ 08:42:05
Postat av: Helen

Ja jag vet båda är verkligen ur tjusiga. fast jag tog bilden med min webbkamera så kappan syntes inte så bra.

Halsbandet är jätte fint det också :) Mamma tyckte också att jag skulle behålla kappan. Svårt!

2010-11-24 @ 10:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0