Nårsafton

Jaha då var det dax igen, att gå över till ett nytt år och jag tycker alltid det är lika vemodigt varje år. Vilka mål hade jag med 2010?
Jag ville ha skaffat mig ett riktigt jobb, och efter det ville jag flytta till ett eget hem. Jag har uppfyllt det första målet. Jag har en lägenhet och den blev klar igår men jag har fortfarande inte flyttat in i den så det får bli mitt första mål med 2011.
Ikväll blir det en alldeles speiellt bra nyårsafton. Det är första gången i hela mitt liv jag firar med alla mina underbara vänner! Annars har jag alltid varit utomlands, eller när manvar mindre firade jag med familjen, eller ås har jag vart med pojkvän och hans vänner. Men i år får vi fira in 2011 allihopa tillsammans det kommer bli jätte roligt så jag ser fram emot kvällen.
Nu sitter jag i Lollos rum och bloggar för jag vill inte väcka Joel, jag får sitta här till min brun utansol har torkat. Tänk om jag kulle bli helt randig ikväll vilken katastrof! Jag funderar på om mankan ta hjälp av hårtorken för att torka snabbare?
Vad blir det för klädsel ikväll då? jo jag tror jag kör lite lätt idag men en långklänning ifrån Roberto Cavalli vad sägs om det?



Kommentarer
Postat av: MissIL

Halla! inga brun utan solflackar i mitt rum tack!

2011-01-02 @ 15:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0