Fler på lager

Jag har två stycken videos till på lager, den ena där får ni hjälpa mig med att välja färg till min fondvägg. Jag har inte bestämt mig ännu. Men den filmen får komma upp imorgon eftersom jag inte har tillgång till min dator idag, snyft.

Ja så var det dan före dan, före doppardan! Jag är klar med alla min julklappar vilket känns bra och jag har dessutom fixat dem utan att trängas i julhandeln trotts att jag bara är ledig helger och kväller så jag är faktiskt grymt nöjd med mig själv. jag funderar på att trängas lite imorgon bara för att få in den rätta julkänslan :) Idag är nämligen sista arbetsdagen före jul, sen blir det 4 dagar ledigt! Woho!! En dubbel helg är aldrig fel nu när man har jobbat oavbrutet sedan början av augusti. det behöver jag.

Hörs imorgon då så får ni kolla in fondväggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0